1.ՄՈԴԵԼԱՎՈՐՈՒՄ
Ցանկացած բարդության և բնույթի եռաչափ օբյեկտների ստեղծում` Ճարտարապետական հատակագծի հիման վրա եռաչափ շենք կամ կառույց, ինտերիեր և էքստերիեր, մարդու մարմին, մարդու դեմք, ավտոմեքենա, կենդանիներ, պերսոնաժներ, կահույք, դետալ և այլն, ինչպես նաև եռաչափ տպագրության օբյեկտներ (3d print) և low poly օբյեկտներ խաղերի համար:

2.ՄԱՏԵՐԻԱԼ ԵՎ ՌԵՆԴԵՌ
Scanline render և V-RAY render: Ուսումնասիրվում են բոլոր մատերիալները և նրանց մեջ աշխատող կոմպենետները, ինչպես նաև ռենդեռի բոլոր կարգավորումները: Փռվացքի ստացում (unwrap) և Photoshop ծրագրով մշակում: Իրականին շատ մոտ ֆոտոռեալիստիկ ռենդեռ:

3.ԱՆԻՄԱՑԻԱ
Պատկերացնել շարժումը` Անիմացիան և ստիպել օբյեկտին շարժվել այնպես, ինչպես Դուք եք ցանկանում: Մարդու կամ պերսոնաժային անիմացիա, գովազդային հոլովակ և այլն... Մատերիալի՝ նյութի փոփոխման և լուսային անիմացիա: Հատուկ էֆեկտներ...

  • Ծրագրի հիմնական կարգավորումները
  • Կոմպոզիցիա (Composition)
  • Արտաքին ֆայլերի ներմուծում
  • Անիմացիան After Effect-ում
  • Վեկտորային օբյեկտներ՝ Shapes
  • Վեկտորային օբյեկտների անիմացիա
  • Տեսանյութի ստացում՝ render
  • Դիմակներ՝ masks
  • Դիմակներ ստեղծելու եղանակներ
  • Արտահայտություններ (Expressions)
  • Էֆֆեկտներ Effects&Presets
  • Տեքստային էֆֆեկտներ 
  • Ինֆոգրաֆիկա
  • 2D Tracking
  • 3D Tracking
  • Կայունացում Stabilization
  • Մորֆինգ  (Morphing)
  • Ստեղծագործական անիմացիա
  • Էֆֆեկտներ
  • Ռեալիստական ֆոտոմոնտաժ,
  • գունային և երանգային փոփոխություններ,
  • նկարի որակի բարձրացում,
  • հին նկարների սկանավորում, ռեստավրացիա, որակի բարձրացում և գունավորում
  • գովազդային ձևավորում, այցեքարտ, բուկլետ, գովազդային վահանակ
  • դեմքի կոսմետիկա, հարդարում, մակիաժ
  • տարբեր ոճերի էֆեկտներ ֆիլտրերով
  • աշխատանք թվային ֆոտոնկարների հետ
  • ինտերնետային անիմացիա
  • կայքի ստեղծում
  • կոմպոզիցիա
  • Ռաստեր և վեկտորային գրաֆիկա: Հիմնական հասկացություններ
  • Գունային ռեժիմներ՝ CMYK, RGB
  • Երկրաչափական վեկտորային օբյեկտներ և դրանցով բարդ ֆորմաների ստացում
  • Աշխատանք նկարող գործիքներով
  • Նկարելու տեխնիկան
  • Եզրերի  հատկությունները
  • Աշխատանք  շերտերով
  • Աշխատանք գույներով
  • Կրկնվող նախշ և կարգավորումներ
  • Տեքստ
  • Օբյեկտների վրա էֆեկտների կիրառում
  • Նկարի ներմուծում և կապեր
  • Ռաստերի (նկարի) վերափոխումը վեկտորի
  • Ցանկացած բարդության կերպարներ ստանալը և ստանալու տեխնիկան 
  • Եռաչափ օբյեկտների ստեղծում
  • Օբյեկտի ներսի տեղային գունավորում ցանցով
  • Աշխատանք եռաչափ միջավայրում
  • Ռաստեր և վեկտորային գրաֆիկա: Հիմնական հասկացություններ
  • Գունային ռեժիմներ՝ CMYK, RGB
  • Երկրաչափական վեկտորային օբյեկտներ և դրանցով բարդ ֆորմաների ստացում
  • Աշխատանք նկարող գործիքներով
  • Նկարելու տեխնիկան
  • Եզրերի  հատկությունները
  • Աշխատանք  շերտերով
  • Աշխատանք գույներով
  • Կրկնվող նախշ և կարգավորումներ
  • Տեքստ
  • Օբյեկտների վրա էֆեկտների կիրառում
  • Նկարի ներմուծում և կապեր
  • Ռաստերի (նկարի) վերափոխումը վեկտորի
  • Ցանկացած բարդության կերպարներ ստանալը և ստանալու տեխնիկան 
  • Եռաչափ օբյեկտների ստեղծում
  • Օբյեկտի ներսի տեղային գունավորում ցանցով
  • Աշխատանք եռաչափ միջավայրում
  • Տպագրություն