1.ՄՈԴԵԼԱՎՈՐՈՒՄ
Ցանկացած բարդության և բնույթի եռաչափ օբյեկտների
ստեղծում` Ճարտարապետական հատակագծի հիման վրա եռաչափ շենք կամ կառույց, ինտերիեր և էքստերիեր, մարդու մարմին, մարդու դեմք, ավտոմեքենա, կենդանիներ, պերսոնաժներ, կահույք, դետալ և այլն, ինչպես նաև
եռաչափ տպագրության օբյեկտներ (3d print) և low poly օբյեկտներ խաղերի համար:
2.ՄԱՏԵՐԻԱԼ ԵՎ ՌԵՆԴԵՌ
Scanline render և V-RAY render: Ուսումնասիրվում են բոլոր
մատերիալները և նրանց մեջ աշխատող կոմպենետները, ինչպես նաև ռենդեռի բոլոր կարգավորումները: Փռվացքի ստացում (unwrap) և Photoshop ծրագրով մշակում: Իրականին շատ մոտ ֆոտոռեալիստիկ
ռենդեռ:
3.ԱՆԻՄԱՑԻԱ
Պատկերացնել շարժումը` Անիմացիան և ստիպել օբյեկտին
շարժվել այնպես, ինչպես Դուք եք ցանկանում: Մարդու կամ պերսոնաժային անիմացիա, գովազդային հոլովակ և այլն... Մատերիալի՝ նյութի փոփոխման և լուսային անիմացիա: Հատուկ էֆեկտներ...